Gigabyte z zintegrowaną VGA

Autor: MD (dmarek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 12:58:40 MET

Witam,

Problem jest następujacy:
Po włozeniu karty do slotu AGP (wkładam GForce 256 a płyta Gigabyte na
SIS651 z zintegrowaną VGA), komp nie startuje (rozpędzają się dyski, ale
nie ma beep z buzerka).

W biosie nie znalazłem opcji do przełaczenia karty (zintegrowana czy w
slocie).

Przy jednym z uruchomień nacisnąłem przypadkowo na klawiaturę
i wtedy karta wystartowała. Niestety zresetowałem później ustawienia
biosu i nie mogę powtórzyć tego tricku.

Czy ktoś może wie jak uaktywnia się kartę w slocie AGP? Gdzie tkwi problem?
Help!!!!!!

Pozdrawiam,
MD