Re: Sb Live jaki (do speców)

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 12:27:58 MET

Użytkownik ":D." napisał:

> chciałbym kupić taką używaną [...] jaka wersja jest najnowsza
> i najbardziej zaawansowana?

Mam kilkanaście takich kart w firmie i z tego co się orientuję,
najnowsza i najbardziej zaawansowana to karta o modelu SB0220.
Niestety - jest również najbardziej problematyczna. Wykorzystuje
sterowniki od Audigy, z którymi nie do końca potrafi dobrze
współpracować. Miałem taką kartę u siebie w domu przez 3 miesiące,
po czym wymieniłem ją na starszy model SB0100.

Z kolei SB0100 to najlepszy model z jakim miałem do czynienia. Nie
zauważyłem różnicy w jakości dźwięku pomiędzy nim, a SB0220, ale
IMO gra nieco lepiej od modeli CTxxxx. I najfajniejsza rzecz:
posiada wbudowane złącze, umożliwiające samodzielne wykonanie i
podłączenie prostego, sprzętowego regulatora głośności
(http://www.bit-tech.net/article/54/).

Oczywiście miałem również do czynienia z całą gamą kart CTxxxx.
Gdybym jednak miał wybierać ponownie, wybrałbym SB0100.

--
                        Pozdrawiam, Sniper