Re: dysk - tragedia

Autor: pawel (polm_at_pf.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 10:46:52 MET

> Hehe, pierwszy wypadek na grupie z WD :)
> Zaryzykuje pytanie: jaki zasilacz znajduje sie w twoim komputerze? :))
> Bo jesli jakis syf typu codegen, tracer, megabajt, itd. to lepiej

Moze pierwszy a moze zaczyna sie "zla" seria WD w pracy w ciagu ostatniego
roku padly 2 WD oba 40Gb z serii JB. Wada WD jest to ze dostalismy z serwisu
dyski naprawiane nie nowe !! i jeden wlasnie znow dogorywa :( (We wszystkich
przypadkach bad sectory). Fakt ze dyski intensywnie uzytkowane ale nie
noszone w kieszeniach a wszystkie zasilacze w kompach to chwalone chieftec
360 W z aktywnym PFC (wersja dwuwentylatorowa). W miedzyczasie odszedl od
nas jeszcze jedne maxtor tez 40GB. Co dziwne stara barracuda I 20 GB i IBM
DTLA 20 GB (3 sztuki !!)chodza juz 3-4 lata bez problemow (Barracuda w tym
samym kompie gdzie umarl WD) Tak wiec nie ma reguly a ja dalej nie zrazilem
sie do WD - przemawia za nim jednak ta 3 letnia gwarancja ;)
Pawel