zablokowany bios BootBlock -ratunek

Autor: bios (nospam_at_nospam.com)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 10:51:27 MET

bawilem sie z przerwaniami i z ustawieniami w biosie poniewaz w xp
wyskakiwal mi co kilka minut blad wlasnie przerwan, zwis calego kompa

no i sadzilem ze te ustawienia pomoga - a tu po restarcie kompa
wykrywa jak zawsze karte graficzna po czym przechodzi do ekranu
Award BootBlock bios v1.0

bios rom checsum error
detecting floppy drivera a media...
insert system disk and press enter

-- jak wlozylem dyskietke z biosem plik bin , pomieli troche dyskietka i
nic sie niedzieje i ponownie kaze mi wkladacdyskietke
---- resetowanie biosu zworka i bateryjka nic nie daje...
zastanawiam sie nad uzyciem karty na isa - ale to chyba w tym przypadku nie
ma sensu

HELP