Re: do uzytkownikow msi kt6 delta

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 09:21:13 MET

In news:0969.0000001c.3fefdf6c_at_newsgate.onet.pl,
Użytkownik <gizbucha_at_poczta.onet.pl> typed:
> witam:)
> mam pytanko, jaka macie temp na plycie i na procku?
> u mnie na procku jest ok 50, ale 38-41 ma srodowisku i mysle ze to
> troszke za duzo... kumpel ma 27
>
> pytanie czy zastos. radiatora na mostek poludniowy pomoze w zbiciu
> temp plyty i procka?

nie przejmuj sie tymi temperaturami, grunt ze wszystko jest stabilne. ja mam
bartona 2500+@3200+ i temperatura max to 64stopnie, a na mostku dochodzi
nawet do 50paru stopni. moze i wysokie temp, ale mam wszystkie wentyle
spowolnione zeby bylo cicho.

pzdr.
trzmiel