Re: Abit NF7-SL i MatroxG400?

Autor: Raff (a.bujoczek_at_gazeta.box.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 08:57:19 MET

Użytkownik "Jacek" <punymra_at_cybpzna.cy> napisał w wiadomości

> Skąd wiesz że G400 nie "pójdzie" z KT600? Interesuje mnie to.

KT600 nie obsługuje napięcia dla kart AGPx1/x2, ściągnij sobie jakiegoś
manuala płyty na KT600, wyraźnie jest napisane na dzień dobry żeby takich
kart nie wkładać (np w Gigabyte GA-7VT600), ta cecha chipsetu była z resztą
opisywana w różnych serwisach jako minus. Kiedy się szykowałem do tej
właśnie płyty w "ostatniej chwili" to odkryłem;-) Więc zakładam, że G400
może po prostu na niższym napięciu nie pracować stabilnie, jeśli w ogóle
wystartuje.
Pozdrawiam
Raff