Nagrywarka LG i niemoznosc sformatowania CDRW

Autor: Voodoo_ (fake_at_fake.net)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 19:38:29 MET

Witam!

    W sobote zakupilem nagrywarke LG 52x32x52. Po jej podpieciu
zainstalowalem Nero 6. Bez problemow nagralem plytke Audio. Pozniej
chcialem sformatowac plyty CDRW (XDisc i MediaStore). W Nero klikalem:
Recorder >> Erase Rewratable Disc, nic nie zmianiajac kliknalem Erase.
Wszystko spoko - pasek postepu, procenty leca - wszystko zakonczylo sie
pomyslnie (tak mi sie wydaje - zadnego komunikatu nie bylo). Jednak gdy
chcialem na ta plytke cos nagrac, to Nero komunikowal ze "This Disc is
not empty" i "Please insert an empty disc" i zaoferowal sformatowanie
plytki. Dalem Tak co na niewiele sie zdalo - ciagle to samo. Jak temu
zaradzic? Moj system - Win98SE. Nagrywarka podlaczona jako Master na
innej tasmie niz HDD. Formatowanie w CloneCD tez nic nie dawalo.
    Niepokoi nie tez to, ze w Nero moja nagrywarka widziana jest jako dwa
urzadzenia. Wszystko to samo tylko "SCSI ID" rozne (0 i 16).

    Prosze o pomoc... Gwarancji jeszcze nie podbijalem - zwracac sprzet?

--
:: pozdrawiam           ::    spamak.malpa.wp.pl      ::
:: adam klimczyk      <<..>>         voodoo_          ::