wybor drukarki canon i530 vs hp photosmart 7260

Autor: matt gray (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 02:08:20 MET

Mam do Was prosbe o pomoc w wyborze drukarki - Chip dal w swoich
testach troche ciala i pominal koszta eksploatacji (na ile starczaja kasetki
z tuszem etc.)
i nie bardzo wiem na co sie zdecydowac. Chodzi mi o to czy i po ile sa
dostepne
regenorawane cartridge z tuszem i ktora z tych dwoch drukarek jest bardziej
warta
zakupu.

Szukam drukareczki umiarkowanej cenowo atramentowej do cyfrowki i rozwazam
wybor miedzy CANONEM i530 (ma osobne kasety do kazdego koloru ale coraz
bardziej
trudno ja w warszawie dostac - jak sie wreszcie na niego zdecyduje to nie
wiem gdzie to
jeszcze mozna kupic) a HP PHOTOSMART 7260 (jest tanszy, teoretycznie ma
mozliwosc
druku w 6 kolorach i ma wbudowane rozne gadzety do obslugi kart z pamiecia i
bezposredniego
druku z cyfrowki). Ten ostatni wariant wystepuje tez w promocji z jakimis
aparatami
fotograficznymi HP, ktorych jakosci nie znam i nie wiem czy warto sie w to
pchac i czy
jest to oferta cenowo atrakcyjna.

Jesli ktos z Was moglby sluzyc mi swoja rada lub jest uzytkownikiem, ktorejs
z tych
drukarek to bede wdzieczny za uwagi. :-)

thx
MATT