Re: Dysk twardy

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 13:50:48 MET

> A w jaki sposób się aktualizuje BIOS?

No skomplikowane to nie jest, ale mogą zdażyć się problemy.
Nie podejmuję siepisać instrukcji, bo jak coś pójdzie nie tak,
to będzie na mnie. Ale idee mogę podać:
Potrzebny jest BIOS do Twojej płyty oraz program, tzw. flash,
który robi kopię aktualniego BIOSA, a następnie wgrywa
aktualizację. Wszystko odbywa się na poziomi DOS'a,
z dyskietki na której musisz mieć owego FLASH'a

> Celeron 266 MHz" kartę grafiki: SVGA 8 MB
> AGP, kartę dźwiękową: SB16, płytę główną: BX-100 MHz, 160 MB ramu i dysk 2
> GB. Zamierzam zmienić dysk na Seagate'a 40 GB 7200.

Co do konfiguracji, to mam ciut lepszy procek (333 MHz)
i ciut gorszy twardy (Seagate 40 GB 5400). Przed aktualizacją
komp widział 8 GB, po aktualizacji dalej widzi w BIOSIE 8GB
(i nie działa autodetakcja, parametry muszę pisać "z palca"),
ale już FDISK obsługuje całe 40 GB no i Winda również.

--
TomaSz.