Problem z Radeonem 8500 - nie wlacza sie

Autor: PK (gtbc_usun_to_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 13:56:43 MET

Witam.

Od jakiegos czasu moja karta Herculesa na Radeonie 8500 LE 64 MB lezala
sobie nieuzywana. Potem jednak, chcac pograc, wkladam ja do kompa, wlaczam i
niespodzianka: kilka krotkich beep'ow, monitor sie nie odpala. Mam plyte
Gigabyte 7VRXP i plyta z karta wspolpracowaly zawsze idealnie.
Przetestowalem karte na innym kompie z ECS'em K7VZA i tam chodzi ok. Co to
moze byc ? Da sie jakos uratowac moja karte ? Probuje juz ktorys raz z kolei
i ciagle to samo :(((

Pozdrawiam,
PK