Re: Ile wart?

Autor: Wojtas (#womacomp#_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:54:19 MET

Użytkownik "raku" <raku.spam-off_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> jak już poprawiasz innych, to sprawdź, czy sam się nie błaźnisz...
>
> w twoim czytniku nie ma zadeklarowanej strony kodowej, a wypadałoby być
> nieskazitelnym ganiąc innych - kto wie, jak twoje posty mogą w
niektórych
> czytnikach wyglądać?

Raz na pół roku zjawia się taki człek , który za wszelka cenę wytyka
wszystkim brak znajomości netykiety. A z reguły na jego 100 odpowiedzi w
99 odpowiada "NTG" lub "szukaj w google". Uważam , że właśnie przez takie
osoby , grupy dyskusyjne są zaśmiecane najbardziej, a ten post jest
koronnym przykładem!
Miałem cię olać ale nie wytrzymałem :)

---
Wojtas