AGP x4 + RIVA TNT2 64 + ECS P6VAP-A+

Autor: Jajcarz (jajcarzd1_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:59:28 MET

Mam pytanie otóż chce zmienieć płytę główną ale nie chce jeszce kupować na
razie kary grafiki bo za bardzo kaski nie mam. Obecnie mam karte RIVA TNT2
64 na płycie ECS P6VAP-A+. W dokumenatcji producent podaje że karta wspiera
tryby agp x1,x2,x4. Płyta główna też powinna wspierać agp x4, bo nawet w
biosie jest opcja AGP 4X MODE którą mam ustawioną na enabled. Ale sęk w tym
że pod benchmarkiem SANDRA 2004 otrzymuję informację taką

AGP capabilities
version 2.0
data transfer modes support 1x , 2x

I tu mam pytanie czemu mam taki wynik. A pytanie jest związane z tym że
nowa płyta ABIT IS7 obsługuje AGP 8X, 4X wiec gdyby karta chulala tylko co
najwyżej na AGP 2x to byłby trochę problem.

Więc kto może niech mi zweryfikuje te dane

Dzięki