Re: PIV vs Athlon

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:35:55 MET

Całkowita
Ja

> ROTFL. W pracy P4 2.4 w domu A 1700XP_at_2600XP oba smigaja 24/7/365 w
> zasadzie bez zwisow (nie liczac tych ewidentnych spowodowanych jakims
> dziwnym softem). Poprzedni Athlon 1600 na innej plycie chodzil tak
> samo, Duron rowniez....

A ja wam mówię, że święta Wielkiej Nocy są lepsze, od świąt Bożego
Narodzenia! Eeeh, chłopak tylko zapytał czy warto przepłacać za PIV, a tu
zaraz taka wojna. Jeśli komputer jest prawidłowo złożony i skonfigurowany,
to będzie dobrze działał z każdym procesorem. A różnice w wydajności widać
tylko w benchmarkach, zakładając że sprzęt jest porównywalny. Bo
oczywiście różnicę między P4 2.8 z GF4 MX440, a Athlonem 2500 z Radeonem
9600 widać gołym okiem (choć nie w każdej sytuacji). Odpowiadając na
pytanie Cyprysa, jeśli masz sporo gotówki to lepiej kupić P4 3200 HT 800
itp. bo to robi większe wrażenie na kolegach. A jeśli pieniądze się liczą,
to wystarczy Athlon XP 2000, dobra karta graficzna (Radeon 9500) i tyle
pamięci, na ile starczy (ale nie mniej niż 512MB). No i oczywiście nie
brać żadnych produktów firmy "tanio" ;-)

Wonder