Re: ABIT AI7 wyposażenie

Autor: Marcin Lipski (mlipski0_at_interia.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 21:33:11 MET

Mam pytania do speców hardware- mainboard ABIT AI7- najnowszej
"inteligentnej" płyty gł, z P4c2,6GHz 800FSB i grafiką Sapphire Atlantis
Ati Radeon 9600 128 MB DDR (właśnie taki zestaw za ciężkie pieniądze akurat
kupiłem). 1. Z jakimi i iloma kablami ta płyta AI7 jest firmowo dostarczana?
2. Czy dodatkowy własny duży wentylator "obudowy" należy podłączyć do
wejścia SYS, czy raczej AUX na AI7? 3. Do jakiej maksymalnej temperatury
można bezpiecznie podkręcić nowy procesor P4c 2,6GHz 800FSB do stałego
działania ale aby się nie sfajczył? 4. Jakie należy zastosować pamięci aby
dało się ustawić Game Akcelerator przynajmniej w trybie TURBO w biosie, a
najlepiej F1 (u mnie w ogóle to nie udaje się na zwykłych kostkach CL3,
działa tylko w fabrycznym standardzie) 5. Jak obsadzę pamięć 2x512MB 400MHz
Dual z Win ME, to system się wysypuje. Czy jest na to jakaś rada ? (poza
włożeniem 2x256 MB RAM-wtedy wszystko działa OK)? 6. Czy nowa karta graf.
Sapphire Atlantis Ati Radeon 9600 128 MB DDR (z wyjściem TV, analogowym
D-Sub i cyfrowym DVI) ma na pewno szeroki interfejs pamięci 128-bit i jak to
w ogóle sprawdzić na 100% że taki model 128bit karty dostałem? Oraz czy do
tej karty graf. powinna być w pudełku przejściówka D-Sub -DVI i jakaś
książeczka-instrukcja? (Nic z tego w zielonym pudle BOX nie dostałem, był
tylko CD z
driverami i kabelek TV) Czy fabryczny radiator bez wentylatora na tej karcie
graf. wystarczy do chłodzenia karty przy podkręcaniu-nawet w fabrycznym
standardzie nieźle się nagrzewa np. w grach 3D ? Byłbym wdzięczny za
wyczerpujące odpowiedzi. Pozdr. Marcin