Problem z nagrywarką

Autor: P.AL.M. (aalbin83_at_gazeta.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 19:37:50 MET

Witam,

W ostatnich dniach mam następujący problem z nagrywarką: podczas
nagrywania Nero przerywa nagle pracę, pojawia się komunikat "Invalid write
state. Could not perform EndTrack" i płyta nadaje się do kosza. Nie ma
znaczenia, czy nagrywam w TAO czy DAO. Zauważyłem, że problem dotyczy
zwłaszcza nagrywania dużych plików - np. 700 MB filmu.

Problem zaczął się pojawiać po dwukrotnym nieudanym overburningu - na
Verbatima nie zmieściło się 713 MB i nagrywarka przerwała pracę.

Moja nagrywarka to LG-8160B, mało eksploatowana (ok. 300 płyt w ciągu 2
lat). Czy da się jeszcze ją uratować? W tej chwili wolałbym uniknąć zakupu
nowej.

--
Pozdrawiam
P.AL.M.