free jumper mode??? ASUS A7V8X-X

Autor: Adam M. (adino-wywal-to_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 17:42:53 MET

czesc,

mam pytanie odnosnie podkrecania procesora na tej plycie. Kolega Athlona
XP2000+ i ta plyte (ASUS A7V8X-X ). Chialby zmienic szyne ze 133MHz na 166
MHz zeby byla synchronicznie ustawiona z pamiecia. Mnoznik zostawia na
12,5. Czyli chyba normalne ustawienia z tym procesorem. Niestety zmienic te
wartosci mozna, ale komputer sie nie uruchamia. Jak zejdzie na 10x166 tez
sie
nie uruchamia. Po restarcie biosu na 12,5x133 wszystko jest OK. W biosie
pisze zeby zmienic cos takiego jak free jumper mode, ktore jak sie domyslam
umozliwia dokonanie powyzszych zmian. Ale w instrukcji nic nie pisze o tym.
Moje pytanie jest takie: co to dokladnie jest i gdzie to zmienic.

Dzieki za wszelka pomoc
Adam