Re: Czy warto kupować laptopa ??

Autor: Pete (escape2music_at_hotmail.com)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 15:55:41 MET

"666" <j666wytnijto_at_op.pl> wrote in message
> A nie ma problemu z zasilaniem,

Nie. Zasilacz jest uniwersalny na 110-240V (chyba wszystkie zasilacze do
notebook'ów teraz takie robią). Wystarczy tylko dokupić końcówkę/nakładkę,
żeby wtyki pasowały do naszych gniazdek. Nie wiem ile u nas kosztują.
 Tam - około 1 USD.

> standardem video,

Używam go już od pół roku tutaj. Żadnych problemów odn. video nie
zauważyłem. Co prawda, karta GFX jest kiepściutka, bo tylko jakaś
zintegrowana, dzieląca pamięć z RAM'em notebook'a. No ale jak ktoś chce
tego używać do zaawansowanych gierek 3D, to chyba taniej będzie kupić
desktopa.

> standardem (regionem) DVD?

Region można sobie zmienić - jest do tego opcja w oprogramowaniu, która
pozwala dokonać zmiany regionu 5 razy. Potem zostaje już ustawiona na
stałe, ale pewnie dałoby się to jakoś zhakować, gdyby się uparł. ;-)

Pozdr.

Pete