Re: VIA do Soltek SL-65KV2-T

Autor: dmocha (dmocha.wytnij.to_at_gower.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 12:43:06 MET

Hej marcus075,
piszesz...

> a nie możesz jakiegoś readme przeczytać, czy coś? imho: postaw sobie
> najnowsze hyperiony i napisz jaki system

wlasnie sęk w tym, ze via 4,49 i najnowsze (jak i oryginalne) stery ATI
chyba sie gryza i wieszaja mi system (mam Win XP i Win ME na osobnych
partycjach).
Probowalem roznych kombinacji. Sprzet jest sprawdzony problem lezy po
stronie software-u. Chce jeszcze sprobowac na oryginalnych VIA (tych
ktore byly razem z plyta) ale nigdzie na temat jaka wersja byla
dolaczona do płyty głownej nie ma informacji.

Moze ewenualnie z innej beczki: jaka byla sprawdzona stabilna
(bezkonfliktowa) wersja VIA?

--
pozdrawiam
dmocha