Re: Czy moge byc eftepem? [to dla mnie wazne]

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 14:12:36 MET

Ludzik znany jako Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości
bsm9on$d3l$1_at_korweta.task.gda.pl

> [...]
Wybacz o guru linuxowe:)))) (dla mnie ROTFL)

> A gdzie on napisal ze zna sie na Linuxie?
> Napisal tylko ze wie jak przekerowac port !!
W sumie dla mnie stwierdzenie "znam sie na linuxie" brzmi troche jak "znam
sie na komputerze" czyli nonsens Mało kto zna się naprawde na
inuksie -wiekszośc umie korzystać z linuksa - ew skonfigurować do prostych
działań Ja używam go na komputerze służacym jako NAT
pozdr