Re: DualDDR400, Abit NF7 , Ratunku !!!

Autor: Artur Basiura (basiura_USUNTO__at_sawan.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 12:29:06 MET

Niestety nic nie pomaga operowanie timingami pamięci, choć jeśli mu znacznie
popuściłem ( 12, 4, 4, 3)
to zamiast niebieskiego ekranu w Windowsie pojawił się szary ( już jestem na
dobrej drodze ;-)
może pobawić się napięciami ?
tylko którymi na pamięci czy na procesorze.

Drugie pytanie które mi się nasuwa czy to ma sens ?
Tzn. Czy już nie lepiej sobie odpuścić tryb Dual Chanel 400 i pracować na
DualDDR333, albo w normalnym trybie 400 bez Dual Chanell. Czy ktoś wykonywał
jakieś testy odnośnie wydajności pracy pamięci. Chodzi mi tutaj co lepsze:
                DuallDDR333 (praca asynchroniczna procesor FSB200), czy może
normalny DDR400 ??
Czy też warto walczyć o DualDDR400 z parametrami nieco poniżej optymalnych.

    Artur