Re: geforce4 mx440 i plyta k7s5a

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:24:35 MET

> hi
> udalo sie,
> problem z odpaleniem instalatora - pomogla aktualizacja BIOSa

A dwa posty wyżej piszesz co innego.

> problem z odpaleniem glupiej gry - wina ustawien (najpier dalem ja na
> minimum ) to gra sie odpalila, potem zaczalem stopniowo zwiekszac.

Czy tu też bios był winny ?

> ale to BIOS zawinil ze byly problemy,
> poczytaj sobie o BIOSie ze moze powodowac przyczyna sprzetowa ,

Problemy mógł oczywiście sprawiać bios, a właściwie jego błędna
konfiguracja, bo jeśli raz piszesz, że upgrade nic nie pomógł drugi raz,
że pomógł to znaczy że pomiedzy tymi dwoma stwirdzeniami coś musiałeś
zrobić, jedyne logiczne wytłumaczenie to zmiana ustawień w biosie.
Więc zmiana tych ustawień w starszej wersji też mogła rozwiązać problem.
Dlaczego pisałem o pamięciach, wywalanie błędów w setupie przy
instalacji windy to bardzo często problemy z pamięcią, albo uszkodzone
kostki albo błędnie ustawione tajmingi tychże pamięci w biosie.

--
Pozdr
GolDek