Re: glosniki w wiezy i buczenie [dlugie]

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 10:19:21 MET

> Kaloryfery standard, a co do fizyki?...

'miales' mialo byc...
U mnie niewazne ile sie urzadzen podepnie... prad i tak idzie w ziemie :)

Przyznaje, ze podlaczanie komputera do kaloryfera nie jest najlepszym
pomyslem (mozliwa roznica napiec na masach), ale lepszy taki niz zaden.
Przekonalem sie o tym, jak kumpel sobie u mnie spalil PenDrive'a, bo na
obudowie bylo kilkadziesiat V staticu (iskrzylo przy probie wlozenia do
portu).

--
pzdr.
MiW