problem z CD

Autor: komp (przewoz_pw.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 12:14:37 MET

nie wiem, czy mnie zaraz nie przekierujecie na inną grupę (nie wiem jaką).
Mam taki problem z jednym krążkiem CDR. Po włożeniu do CD Romu winda po
chwili identyfikuje go jako Audiu i włącza odtwarzacz (tyle, że nie może być
nic słychać, bo to są pliki...).
Problem powstał niedawno. Kiedyś ta płytka (nagrana) działała dobrze, a teraz
nie. Nie jest porysowana itp. Macie jakieś pomysły jak ją odczytać na moim
kompie?