k. tv pixelview play tv pak fm -juz mi rece opadaja :(

Autor: Lukasz Kosinski (lukas_at_spam.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 01:21:49 MET

no wlasnie, wpadala mi taka karta w lapki, napalilem sie i jako ze w
wynajmowanym domu nie mam telewizora, chcialem poogladac sobie
telewizje dzieki tej karcie.
wszytko ladnie udalo mi sie zainstalowac, lecz mam jeden problem -nie
dziala dzwiek :(
probowalem juz naprawde chyba wszystkich sterow, roznych ustawien na
dwoch roznych systemach i dwoch komputerach i nic, w glosniczkach
slychac jedynie jakies szumy i trzaski, obraz zas jest.

zeby uprzedzic niepotrzebne odpowiedzi -wszystko dobrze mam
podlaczone. glosniczki podlaczone sa do wyjscia karty tv.

co wiec robic? da sie toto uruchomic czy nie? w archiwum znalazlem
podobny przypadek, lecz innego modelu karty -wystarczylo tylko
podienic jeden plik z sterownikiem ze starszej wersji, a w tym
przypadku?

z gory dzieki

--
lukasz