czy mi padnie dysk?

Autor: tOMKy (yoozef|nospam|_at_poczta.fm)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 23:49:02 MET

witam,
od pewnego czasu moj hdd [WDC WD1200AB] zaczał mi dziwnie chodzic.
najpierw nie chcial bootowac zaraz po wlaczeniu kompa, a teraz
zabootuje, ale za to bardzo powoli startuje system, a potem sie
rozkreca, ale nie jest to zadowalajaca predkosc. pisalem juz wczesniej o
tym problemie, ale zadnego pomocnego info nie uzyskalem.
boje sie, ze czeka go pad. a moze mam cos zle poustawiane?
czy ktos mi moze pomoc?

tutaj wrzucilem screena z programu 'speedfan':
http://yoozef.fm.interia.pl/1.gif

tu sa wyniki ktore wyplul jakis 'Belarc Advisor':
http://yoozef.fm.interia.pl/1.htm [co to za blad przy SMART'cie?]

a tutaj info ktore podaje program 'hdd health':
http://yoozef.fm.interia.pl/1.txt

Tomek