Re: Antyaliasing i inne ...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:43:18 MET

W artykule news:bsib6n$5v0$1_at_ns.master.pl,

http://www.master.pl/~mancubus/morrowind/Morrowind%202003-12-26%2017-37-14-7

http://www.master.pl/~mancubus/morrowind/Morrowind%202003-12-26%2022-47-14-9
> [...]
> i jeszcze dwie sprawy :
> a) gram teraz w morrowinda wiec wyslalem te przyklady, ale jakbys
> potrzebowal innych porownan,
> daj znac - mysle ze cos da sie zrobic
> szczegolnie ze te wszyskie bajery graf. wykorzystuja najnowsze gierki a
> nie starsze (jak morrowind),
> zainstaluje jakas jezeli bede mial albo demo zrobie screeny i bedziesz
> mial porownanie
> b) tego typu bajery wykorzystuja wiele mocy obliczeniowej wiec nie tylko
> bedziesz potrzebowac mocnej karty,
> ale tez i procesora, ramu, plyty glownej poniewaz jakosc i bajery

Dzieki serdeczne.
Pytam gdyz komputerek w miare mocny mam a w poniedzialek przesiadka z
GF4TI4200 na FX5950 i chyba przy takiej karcie to juz wypada zastosowac to
co ona moze zdzialac skoro kosztuje fortune.
Przy 1024x768x32kolor i ustawieniach standart w 3dmarku 2001SE pokazalo mi
przy moim konfigu 11438pkt. Natomiast gdy dalem wszystko na maxa (
antyaliasing itp ) oraz rozdzialke na 1600x1200x32 to juz nie bylo tak
ciekawie bo raptem 1805pkt.
W poniedzialek zrobie identyczny test i podam dokladnie ile pkt daje na
nowej grafice.
Zobaczymy czy ta super hiper grafa rzeczywiscie jest taka super hiper.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****