Re: duron->athlon

Autor: mdrok (mdrok_at_pl.neostrada.zyrRevers)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 22:08:01 MET

Użytkownik "krzychu" <krzychu_at_poczta.okay.pl> napisał w wiadomości

> powiedz czy przy starcie komputera pisze ci Athlon zamiast Duron
> a jezeli tak to w windowsie i sandrze i wszystkich programikach tez pisze
ci
> athlon?
> bo to by bylo nieciekawe bo jak czlowiek moglby odroznic czy mam
orginalnego
> athlona czy przerobionego durona jezeli mu zlozyli komputer w sklepie i
nie
> chce w nim grzebac?

Wszedzie sie procek przedstawia jako Athlon XP :). Nie da rady poznac ze
Duron.
Z tym, ze przedstawia sie jako Athlon o czestotliwosci jakby to powiedziec
fabrycznej czyli 1900+. Nawet
jak chodzi na 2Ghz czyli 2400+ to wszedzie widac "Athlon 1900+ 2Ghz". Ale
juz mi nie chodzi, bo olowek chyba juz sie przez
ten krotki moment wytarl i zaczely sie zwisy. Bede kombinowal z lakierem,
czytalem ze olowek do tego niezbyt sie nadaja-za slabo przewodzi.
Tylko boje sie, ze jak zamaluje lakierem i cache okaze sie niesprawny to jak
ten lakier zetre? Przerabial to ktos?

Pozdrawiam.