problem z dekodowaniem c+ !! bt 878 khf

Autor: LuK (fd_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 18:32:23 MET

posiadam karte avermedia tvcaputre98 na chipsecie bt 878 KHF. zadna wersja
moretv mi z nim nie wspolpracuje. znajduje jeden kanal i szukajac dalej
zwiesza mi sie na tym kanale ( ktory i tak sniezy). w opcjach karty juz
wybieralem wszystkie mozliwe oprogramowanie! jak zrobic ten c+?
soft od producenta dziala wporzadku pod woin98 i xp ale i tak sa ostre
pionowe pasy.

jak to zrobic? czy lepiej sprzedac karte ?

p.s. mialem karte avermedia studio 203 i byla lepsza