Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:44:16 MET

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Tak obiektywnie, z tym dużo... - nie przesadzasz?
> Nie pytam retorycznie, bo nie mam możliwości porównania.
> Chodzi mi obiektywną różnicę, w czym ona się
> przejawia? W końcu za DVI trzeba trochę dopłacić,
> więc pytam czy naprawdę warto?

Tak, roznica w jakosci jest spora. Przez DVI czcionki czyta sie tak jak
kasiazke. Sieca sie konkretne piksele i zadne inne. Najlepiej pojdz do
sklepu i kaz sobie podlaczyc panel przez dvi i przez d-sub do jednej karty w
tym samym czasie. Zobaczysz zrozumiesz. Jakosc przez d-sub jest jak w bardzo
bardzo dobrych CRT a przez dvi to po prostu inna bajka. Do pracy nad
tekstem, IE nie ma nic lepszego niz lcd z dvi. A co do doplacania to karte
kupowalem i tak najtansza z markowych z dvi. Roznica w cenie 20pln to zadna
roznica. Co do monitora to kazdy porzadny ma wejscie dvi. Moj eizo L557 mial
defaultowo.
Pozdrawiam
Wojtek