Re: problem z podkreceniem GF Ti-4200

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:31:33 MET

> Jak na razie karta radzi sobie z grami wysmienicie ale tak przyszlosciowo
> stram sie z niej wydusic ile da bo nie bedzie sobie radzila tak dobrze jak
> teraz caly czas a wtedy przyda sie jej maly kop. NO a tak na arzie to staram
> sie bpbic rekord w 3d Marku :)

Tak myślałem bo sam mam GF4Ti4200 i ta karta jest jak na razie ponad wymagania gier ;-)
Ale jak bardzo lubisz się zachwycać nowiutkimi grami w pełnej prędkości to lepiej śledź rynek i wybierz odpowiedni moment na sprzedaż tej karty i kupno nowszej to najlepszy overclocking ;-P
Sprzedaj kartę jak będzie jeszcze w miarę atrakcyjna i będzie jeszcze coś warta!

--
Mariusz