Re: 12 - 5 = 7 ??

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 11:08:13 MET

Użytkownik "Jozef" napisał:

> Z tego co pisano na tej grupie, to jednak ryzyko jest.

Każdy kto eksperymentuje z chłodzeniem ponosi mniejsze czy większe ryzyko.
Ja też przez jakiś czas miałem wentyle podłączone na 7V i jakoś chodziło.
Ale czasami miałem dziwne objawy, np. diody sygnalizujące pracę dysków
świeciły połową swojej mocy (widocznie zasilacz Codegen przy tym głupiał). W
końcu zrezygnowałem z tego rozwiązania i zrobiłem sobie Fan-Busa z
prawdziwego zdarzenia.

--
Pozdrawiam,
Sniper