Re: Dysk Seagate

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:04:22 MET

On Sat, 27 Dec 2003 15:33:35 +0100, ".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl>
wrote:

>i IV równiez...
>Ostatnio spotkałem się z przypadkiem padu 80-tki z serii VII (?) przez
>przegrzanie.
>Była zamontowana obok 60-tki z serii IV.

Wiesz... mam w domu 3szt BIV - stosujac pewiena doze zdrowego rozsadku
podczas montazu dyskow naprawde ciezko je przegrzac.
Niestety nie raz widzialem takie dyski poupychane po katach obudowy,
scisniete jak kanapka miedzy innym dyskie a stacja FDD, czy nie daj
Boze w niewentylowanej kieszeni.

Inne dyski 7200rpm grzeja sie podobnie - czasy sie zmieniaja -
procesory wymagaja lepszego chlodzenia, dyski tez i nalezy to sobie
uwiadomic.

Pozdrawiam
GLide