Znikający obraz

Autor: Mithrandir (_NOSfirstmithrandir_NOS_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 14:00:57 MET

Na ekranie znika obraz od ułamka sekundy do
1 sekundy, to znaczy wyłącza się ekran i to
dość często, czasami co 1 min i kilka razy
pod rząd, czasami co pół godziny, ale tak
już jest stale. Wcześniej świrował dźwięk
przy starcie, zanim się uruchomił driver.
No i komputer nie chce wstać bardzo często,
trzeba kilka razy reset, a najpierw wyłączyć
i włączyć zasilanie. Pokazuje z 1/3 ekranu
z parametrami i się wiesza w losowym momencie.

Komputer to :
płyta epox 8rda z kartą muzyczną
procesor athlon 1700+/2 GHz tem. 47 C
grafika ATi Radeon 9700 128 MB
dysk Seagate Barracuda 120 GB
512 MB (ustawione bez większych obciążeń na 333 MHz CAS 3)
CD-RW Liteon + DVD szajsung
do tego wszystkiego Chieftex 360 W, napięcia z miernika:
5V - 5,11V
12V- 12,51-12,58V
3V - 3,44V
Wszystko dobrze chłodzone 4 wentylatorami

Próbowałem już wszystkiego, podniosłem napięcie
dla AGP na 1,6 V, dla pamięci na 2,6 V, wgrałem
najnowszy bios, teraz komputer chodzi jako 1400 MHz
na szynie 133 MHz i efekt ten sam.

Jak mam sprawdzić, czy to np. nie płyta główna,
zostaje jeszcze zasilacz, a nawet grafika, nie
wiem za co się zabrać, nigdy w życiu nie miałem
podobnych problemów? Komputer jest w miarę nowy,
większość części kupione w marcu.

Komputer poza tymi objawami chodził w NFS przez
5 godzin stabilnie, a win XP nie odnotowała żadnej
większej ilości błędów w dzienniku zdarzeń.

Pozdrawiam Mithrandir

Będę jeszcze zmieniał drivery, ale wątpię, aby
to coś dało, bo ewidentnie feler

Pozdrawiam Mithrandir