abit nf7-s 2.0 i GF4 ti4600

Autor: Kuba (kwojt_at_[two)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 13:57:46 MET

Cześć,
Znowu mam kłopot. Płyta Abit NF7-S v2.0 (nForce2), karta MSI GF4 Ti4600, o
taka:
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=61
Po włączeniu zasilania kręcą się wentylatorki ale nic poza tym - brak
obrazu, nie ma sygnału POST. Pozostałe elementy wyeliminowałem (ram,
procesor, płyta) - wygląda na zwaloną grafikę prawda? a jednak po włożeniu
do starego PIII na BX karta ożywa. O co chodzi? wkładałem tego gf także do
płyty z KT400, efekt taki sam - brak obrazu i komp nie startuje. Wg Abita
płyta była testowana z kartami gf4 4600, produkcji Abita wprawdzie ale to
raczej bez znaczenia...
Help.