Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 10:59:10 MET

Użytkownik "666" napisał:

> Jakie macie zdanie o obudowach Chieftec?

Planuję zakup big-towera DA-01-SL-D z zasiłką 420W. Wyniesie mnie to ponad
700 zł, ale nie zamierzam żałować. Mam tylko obawy odnośnie wyboru koloru
tej budy, bo mogą nie pasować do niej napędy 5,25". Fakt, że buda ma klapkę,
ale nie zawsze ta klapka będzie zamknięta. Prawdę mówiąc, u mnie będzie ona
tylko przeszkadzać.

Przy okazji pytanie do grupowiczów: jak duża odleglość dzieli tą klapkę od
napędów 5,25"? Czy montując w zatoce panel z regulatorami obrotów wentyli,
nie będę miał problemów? Pokrętła potencjometrów wystają na ok. 1,2 cm w
stosunku do frontu napędów typu CD/CD-RW. Zmieszczą się?

--
Pozdrawiam,
Sniper