Re: Jaka p³yta pod P4 za 300-400pln

Autor: red (erq_vag_at_tnmrgn.cy[ROT13)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 13:21:05 MET

> Proszê,o propozycjê dobrej, czyli szybkiej, stabilnej i nie wadliwej p³yty
> pod P4 w cenie 300 - 400 z³. Liczê na propozycjê ludzi którzy maj± taki
> sprzêt i wiedz± na co go staæ. Wielkie dziêki!!!

Jeszcze kwestia czy ma byc wsparcie dla HT, musialbys sprecyzowac.

Mimo wszystko polecam cos od Microstar (sam posiadam juz druga plyte glowna
tej firmy i jestem zachwycony - chipset 845PE
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8479), lub tez cos z Gigabyte
(takie plyty z kolei moj kumpel katuje i nie widac tez problemow :))

Plytki:
MSI - http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=564
GIGABYTE - http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1990

Oczywiscie warto _pobiegac_ po roznych sklepach, bo wahania cen sa znaczne.

--
red