szyfrowanie

Autor: tpsa (sado4dnow_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 12:48:04 MET

Witam!

Chciałem skorzystać z możliwości szyfrowania wiadomości za pomocą metody
klucz publiczny-klucz prywatny.
1) Z tego co przeczytałem w helpie Outlooka, to obsługuje on szyfrowanie,
ale nie pełne 128-bitowe, tylko okrojone.
Czy są lepsze programy, pozwalające to wykorzystać
2) Gdzie znajdę jakieś informacje, jak w praktyce wcielić ten model
szyfrowania w życie
3) Z tego co się orientuję, to klucz publiczny-klucz prywatny trzeba sobie
kupić ("u dostawcy certyfikatów").
To znaczy gdzie, kto sie tym zajmuje ??
4) Klucz publiczny chciałem podac na swojej stronie www, tak żeby każdy kto
chce mógł mi przesłać zaszyfrowaną wiadomość. Czy wystarczy tylko to? W
helpie outlooka piszą coś o konieczności dodawania swojego podpisu
elektronicznego. A coś jak ktoś nie ma takiego podpisu ??

Słowem - gdzie można coś przeczytać o konkretach ??? Jak to zrobić, żeby
działało ???