Czy wystarczy mi mocy ?

Autor: Michał Olszewski (rymi_at_pro.onet.NO_SPAM.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 12:11:09 MET

Hi :)

Od dzis mam orginalnego Dell'a OptiPlex GX260 - niestety jest to
biurowy desktop i nie ma w nim calkowicie miejsca na moje dyski i
nagrywarki ze starego PIII.

Wyjalem bebechy z niego i ulozylem na kartonie obok starej
obudowy [plyta niepasuje do zwyklej obudowy ATX]

Zauwazylem, ze zasilacz jest tylko 180 W - w tej chwili mam
podlaczone Maxtor 20GB, Maxtor 120 GB, Maxtor 40 GB i nagrywarka
DVD-R [uzywam grafiki wbudowanej w plyte - PIV 2,5GHz i 640MB ramu]

Czy zasilacz wytrzyma jeszcze kontoler ATA133 i wpiete do niego
Maxtor 80GB i IBM 46GB i DVD-ROM ??? Moze pozniej dolozylbym do
tego grafike ATI 9100 ze starego PIII [choc chyba tak naprawde
nie jest mi ona potrzebna, bo nie gram oraz do DivXow i DVD
kupilem stacjonarny player]

Czy tez musze jednak wylozyc kase i kupic zasilacz ??

Jesli tak to ile W ?? Wystarczy 300 czy jednak musze wlozyc np.
420 ???

--
Michał Olszewski vel RyMi
rymi_at_pro.onet.[NO_SPAM].pl