Błąd urządzenia VCACHE podczas instalacji?

Autor: slawik (slawjohn_at_polbox.com.pl.spam)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 10:40:54 MET

Podczas instalacji Win98se na czystym dysku (fat32, Pentium II 266, 3x 64MB
RAM), przy pierwszym uruchomieniu pojawił się komunikat mniej więcej taki:
 Błąd inicjacji urządzenia (niestety nie zapisałem jakiego...) Błąd ochrony
systemu Windows. Uruchom komputer ponownie

Przy próbie ponownego uruchomienia pojawił się komunikat:
Błąd urządzenia VCACHE. Błąd ochrony systemu Windows i j.w.

Próbowałem instalować z inną myszą, bez karty dźwięowej, z inną kartą
graficzną i za każdy razem podobny komunikat ...i nie mogę zainstalować
systemu. Kiedyś miałem podobny problem, który się rozwiązał, gdy wyrzuciłem
1 kość RAM (32 MB), która u kolegi działa do dziś bez zarzutu.
Proszę o radę, bo już nie chce mi się instalować po raz ...siąty.
Slawik