Re: Jaki dysk wybrać 120 GB - 7200?

Autor: Mirosław Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 10:26:50 MET

Użytkownik "Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> napisał w
wiadomości news:bsi7sr$hnr$1_at_news.onet.pl...
> ;-P)...
>

> moze WD Caviar? seria JB.... mam i jestem zadowolony.... szybki (zgrywanie
> tunera), 8 mb cache no i w miare cichy- przynajmniej ja mam glosniejsze
> wentylatory :)
>

> pozdrawiam
> Andre

Tez polecam ten dysk jest bardzo szybki i cichy a i dyski WD jakos mniej sie
psuja, mam sklep komputerowy i przewaznie doradzam klientom WD lub Maxtor
czy Samsung z doswiadczenia mojego a raczej klientow prawie te dyski sie nie
psuja na klikaset sprzedanych dyskow w tym roku tylko 23 wrocily do serwisu.

Pozdrawiam
Mirek