Re: MAXTOR-SATA

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 09:27:17 MET

Pamir wrote:

> Poszukuje programu do dysku Maxtor(Sata), ktory moze zmieniac Acoustic
> Menagment Level ?

Sprawdziłbym, czy MaxBlast3 (nie ma przypadkiem takiej możliwości -
LowLewelFormat alias ZeroAllDisk ma więc może Acoustic też???)

Dodam, że przeszukałem DM.RES i nie znalazłem słówka "acoustic"...

P.S. setacm.exe alias Amset.exe niestety korzysta z CHIPSET.DRV, na
którym POWERMAX nawet na KT400 nie działa, co dopiero mówić o SATA ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|