Ile wart?

Autor: Cyprys (cyprys_at_gisz.net.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 02:42:38 MET

Witajcie

Mam nadzieję że trafiłem na dobra grupę. Mam do was drobną prosbę. Chciał
bym abyście mi powiedzieli ile wart jest taki komputerek bo nie każdy jest
na bieżąco w cenach używanego sprzetu. :P A więc tak:

Procesor: AMD Athlon 1,33 GHz Socket A + Cooler bardzo dobry, nigdy nie
mialem problemow z przegrzewaniem sie więc chłodzi dobrze, pozatym procesor
nigdy nie był podkręcany
Płyta: MSI MS-6380 SiSoftware Sandra na chipsecie VIA ale nie wime jaki
dokładnie
RAM: 512 MB DDR RAM w dwuch kościach, 256MB DDR 266MHz, 256 DDR 400MHz ta
druga kościo była kupiona tydzien temu
HDD: 80 GB Seagate Barracuda Model ST380021A lub moge włożyć zamist tego 40
GB Seagate U6 Model ST340810A
Grafika: GeForce2 GTS Pro 64 MB DDR
Dźwięk: zintegrowany w płycie VIA AC'97 Enhanced Audio Controller
Sieciówka: 10/100Mb Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC
CD-ROM: LG x52
FDD: zykła normalna chyba 2 razy w zyciu uzywana stacja dyskietek
Obudowa: ATX z zasilaczem standardowym jaki w niej był
Klawiatura + mysz

Do wszystkiego posiadam sterowniki i instrukcje oraz całą makulature jaką
dostałem gdy to kupowałem :P Komp jest dobrze dobrany bo nigdy nie mialem
problemow z wieszaniem sie niebieskimi ekranami itd :P

Prosze o pomoc a jeżeli kto był by taki dobry to prosił bym wycene całości
oraz pojedynczych czesc jak bym chciał sprzedawac w częściach :P

Pozdrawiam Cyprys