Odp: Padl mi zasilacz

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_in.com.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 02:24:16 MET

Użytkownik jan <molena_at_resetnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bshfpn$g4r$1_at_news.lublin.pl...

> Kabel zmienilem w pierwszej kolejnosci, a poza tym zasilany byl
> z dobrego UPS. Teraz to wszystko ominolem oczywiscie.
> Kabel sieciowy mial wyrobione nieco styki ( bo jak sie czesto
> rozlacza kompa to wiecie jak to jest.)
> Jan

Dziekuje wszystkim udalo sie! Spalony byl bezpiecznik w zasilaczu (8A)
ja nie mialem w domu takiego tylko 5 A ale i tak chodzi. Jutro w sklepie
napewno cos znajde, a jak nie to samochodowe sa 8 A w CPN.
JAN Lublin
ps: jaka listwe zabezpieczajaca kupic? A moze nie potrzeba bo mam
UPS 650VA.