Re: LCD 19'' za 4000-4300PLN

Autor: Tasior (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:54:27 MET

ZOMO wrote:
> nie wiem co ty piszesz te 16 godzin dziennie w Word-zie, ale do
> takiego uzytkowania LCDek bedzie idealny - zwroc jescze uwage
> czy wybrany przez Ciebie model ma mozliwosc ustawienia ekranu
> w pionie - bedziesz idealne ustawienie do pisania
Male sprostowanie.
Przez 16h to spedzam czas przed kompem / dobe. Na pracach typowo biurowych -
tu napisalem Word ale sa to zastosowania ala Word spedzam ok. 10h. (Praca).
Pozniej tak z 1-2h odpoczynku i ide odpocząć przed komp. To wtedy zapuszcze
jakąś gierkę itd. (film nie bo oglądam na TV przez S-VIDEO z ATI.
Powiedzcie tylko szczerze warto wymienić? Czy nie odczuję straty jakości
obrazu w porównaniu z Dellem 21'' (Sony Trinitron)? I jeszcze wytłumaczcie
jak można na tym Dellu teraz mam ustawione odświeżanie 91,5kHz/100Hz i jak
ustawie mniej to widzę migotanie a te LCDeki mają 75Hz max 85Hz. Nie bedzie
mi migotać? I jeszcze to smużenie czy jak zapuszcze np NFS7 to zagram czy
totalna kicha będzie? Proszę poledzcie konkretne modele bo naprawdę nie mam
pojęcia. Z przyzwyczajenia oglądam Sony.....ale nie wiem czy są dobre np ten
model:
albo np to:

Proszę pomóżcie to nie sciema ani prowokacja jak mi sugerował ktoś mailem.
Jestem osobą niepełnosprawną - nie kryję się z tym i traktuje komp jako
narzędzie pracy ale rówwnież zabawkę siedząc niekiedy 16h/doba! Zdarza się
że nie bo panny czy coś ale generalnie duuuzo siedzę.
Pozdrawiam i z góry dziękuje

--
Tasior
tasiorsa_at_poczta.fm