Re: procesor pracuje na 100%

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:25:47 MET

> http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe

Niekoniecznie. SVCHost to host service'ow (uslug) windowsa. Czasami sie
uruchamia wiele razy (ja mialem pare razy jeszcze przed epoka Blastera, a
teraz mam chyba 5 szt.).

A czy przypadkiem nie masz win2k, a proces zajmujacy np 97% nazywa sie
'proces bezczynnosci'/'idle' itp ? :) Tam gdzies byl taki feler, ze
pokazywal sume, a to wlasnie jest taka 'proteza' zeby sie do 100% sumowalo
:)

--
pzdr.
MiW