Re: Jaki dysk wybrać 120 GB - 7200?

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:08:12 MET

> Moja opinia opiera się na informacjach od wielu innych użytkowników dysków
> tej serii - pewnie pracujesz u dystrybutora WD i poczułeś się trochę "nie
> halo"?

Gdybym pracował u dystrybutora to mógłbym albo potwierdzić albo
zaprzeczyć twoim słowom. Już ci pisałem, że trzeba mieć do czynienia z
kilku czy kilkunastotysięczną próbką, żeby wydawać autorytatywne opinie
statystyczne o całych seriach, jak ty to czynisz nie mając ku temu
podstaw. Gdybym postępował tak jak ty to w tej chwili nie miałbym w
komputerze żadnego dysku, przez moje ręce przeszło wiele uszkodzonych
dysków, wszystkich liczących się producentów. Opinie użytkowników
(powiedz ilu 5, 15 czy 350), zawsze są niestety emocjonalne i nie mają
wartości poznawczej jeśli chodzi o statystykę, poza tym jest to zawsze
za mała próbka do wydawania opinii o całej serii.

> Mam prośbę, poradź człowiekowi coś konstruktywnego zamiast zajmować się
> krytyką innych postów.

Już to zrobiłem, cztaj wyżej. A krytyka ci się niestety należy za
pierwszy nieprzemyślany post post.

--
Pozdr
GolDek