Re: SIikon jako klej termoprzewodzący??

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 10:14:31 MET

> Pytanko jak w temacie czy Silikon przepuszcza temeraturę, czy nadaje się
jako
> klej łączący powiedzmy Chipset z radiatorem??

chodzi o taki silikon uniwersalny w tubach ?
jezeli tak to nie bierz sanitarnego bo ma kwasny odczyn i wzera sie w metale
kolorowe, lepszy neutralny - jak dasz cienka warstwe to przewodzi cieplo w
stopniu zadowalajacym ale potem mozesz miec problem z odklejeniem radiatora
zeby nie bylo sladu

> Szkoda mi specjalnie tubke kleju termoprzewodzącego kupować a potrzebuje
> radator przykleić do drugiego chipsetu na płycie głównej.

nie polecam klejow np Thermopox 85CT itp bo jak tym kleisz to raczej na amen
:-P ale jezeli chodzi o przewodzenie ciepla to takie kleje sa najlepsze

> Jakieś ew. inne pomysły??

- tasma termoprzewodzaca dwustronnie klejaca - np firmy 3M (latwo potem
odkleic)
- blona klejowa - j.w.
- (sposob domowy) dajesz na chipset w 2 rogach po kropelce "Kropelki" a
paste termoprzewodzaca na reszte - trzyma dobrze, dobrze przewodzi cieplo (w
koncu pasta) i potem dosyc latwo usunac (gwartancja i te sprawy)

pozdrawiam