Odp: riva tnt 2...

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 20:15:29 MET

Użytkownik Andre <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:bsi0gl$7sv$1_at_news.onet.pl...

> ughm... teraz nie mam jak :(
> co jezeli okaze sie ze faktycznie kabel? jak go wymienic skoro on do
> monitora nie wchodzi wtyczka tylko na stale? pozostaje mi jakis serwis?
> jesli tak to ile to moze kosztowac?
>

> pozdrawiam
> Andre

Wtyczke można kupić w każdym sklepie z elektroniką. WYmiana wtyczki jest
troche czasochłonna ale da się zrobić. Odetnij starą wtyczke, rozbierz i
sprawdź jak są przylutowane kabelki i do uciętego kabla zacznij lutować
kabelki do nowej wtyczki. Ja miałem to samo z Belineą ale one mają trakie
kiszne kable.
Pozdrawiam

Adam