Re: Antyaliasing i inne ...

Autor: Goldi (goldi_at_WYTNIJ_TO.linux.net)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 19:56:34 MET

Norbert napisał(a) w wiadomości <bshjd0$b0c$1_at_SunSITE.icm.edu.pl>:

> Czy moze ktos tak prosto powiedziec co nam daje jesli mamy zalozmy mocna
> karte graficzna wlaczenie jeszcze antyaliasingu i tym podobnych ustawien?
> Glownie chodzi tutaj o gry... co wizualnie nam da poustawianie wszystkiego
> na max...
> Pomijam tutaj sprawe wykonania tego na slabym sprzecie bo wtedy
> wadomo...zwolni niemilosiernie.
> Pozdrawiam.

Przy antyaliasingu wszystko powinno ładniej wyglądać. Ostre krawędzie są
rozmywane i nie widać ząbków. O ile nie ma przesady w rozmyciu to jest to
wygodne. W gry raczej nie gram, tam pewno trzeba lepszego sprzętu by
wszystko sobie wygładzić. Bardzo lubię natomiast antyaliasing czcionek w
systemie - podoba mi się to i wcale nie spowalnia mojego niezbyt nowego
kompa.

--
        ===>  Goldi  <===
Linux user since Jan 16 2000 (#176912)