Re: (ot)www

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 19:29:07 MET

In news:bshmlk$pp6$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
adam <adam_grabski_at_wp.pl> typed:

> coz moge tylko co niektorym pogratulowac wiedzy i rozumienia tekstu
> czytanego

    Nie sil się chłopcze na ironię. Sam dałeś ciała zadając pytanie tutaj a
nie na przeznaczonej do tego grupie, stąd nie oczekuj że wszyscy rzucą się
do odpowiadania na nie. Ponadto, jeśli zadłeś pytanie na pcw takiej samej
"jakości" jak tutaj, to także brak odpowiedzi mnie nie dziwi. Fakt że na pcw
jest wiele osób o przerośniętym ego (i jeszcze więcej udających znawców)
niewiele tutaj zmienia, ponieważ treść pytania wskazuje że albo nawet nie
próbowałeś samodzielnie szukać odpowiedzi, albo zupełnie się do tego nie
przyłożyłeś.

    A na koniec żebyś już tak bardzo nie płakał i zrzędził jacy to ludzie na
grupach dyskusyjnych są zadufani w sobie, niekoleżeńscy, i wogóle ble, to
poczytaj sobie i wyiągnij wnioski:

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=co+to+jest+domena

> za co sie placi, po co sie placi,

    za domenę po to aby mieć ludzką i treściwą domenę

> jaka roznica jest miedzy platnym serwerem
> a darmowym,

    jak między darmową opieką medyczną a płatną.

> jak to jest z adresami stron, czy nikt wiecej nie moze miec
> takiego samego adresu,

    A jak myślisz, co by się działo jakby każdy miał taki sam numer
telefonu?

> czy to tez jest platne,

    A płacisz za to że masz inny numer telefonu niż sąsiad?

> prosze o mozliwe jak
> najlepsza informacje na ten temat gdyz chce na ten temat wiedziec wszystko
> od a do z.

    Jak zawsze google ci wszystko powie...

Wiem. Jestem bardzo zły, ale zawsze możesz mnie splonkować i mieć święty
spokój, więc nie narzekaj...

--
#   Krzysztof Szatanik      dbl001_at_o2.pl        GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@200Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #